Crysis Remastered – Versie 1.6 update

Crysis Remastered – Versie 1.6 update

Crysis Remastered op het Nintendo Switch-systeem heeft onlangs een grote update ontvangen die het naar versie 1.6 bracht.

De update bevat talloze verbeteringen en bugfixes, maar het grootste nieuws is dat de gedokte resolutie voor Crysis Remastered nu is verhoogd naar 900p.

Crysis Remastered Versie 1.6 patch notes

Algemeen

  • Parallax-occlusiemapping (POM) toegevoegd.
  • Een omschakeloptie ‘bewegingsonscherpte’ toegevoegd in het menu Grafische instellingen.
  • Verhoogde de maximale dynamische resolutie van 720p naar 900p in Docked-modus.
  • Prestatieverbeteringen.

Bugfixes

  • Een crash verholpen die kon plaatsvinden op de begraafplaats op Relic – Rescue.
  • Een crash verholpen die kon optreden in het oerwoudgebied op Recovery – Village.
  • Probleem verholpen waardoor de lichten flikkerden in het filmpje met generaal Kyong op Awakening – Mine.
  • Er is een probleem opgelost dat ervoor zorgde dat verschillende texturen zwart werden, afhankelijk van de camerapositie.
  • Meerdere ontbrekende stemlijnen opgelost door verschillende tussenfilmpjes.
  • Een crash verholpen die kon optreden na de ‘boat cutscene’ op Island – Contact.
  • Een crash verholpen die kon optreden tijdens het vechten met Ceph, nadat je MOAC op Ice-Paradise Lost had gekregen.
  • Een crash verholpen die kon optreden bij het bereiken van het controlepunt na het oppakken van het TAC-kanon op Reckoning-Fleet.
  • Een crash verholpen die kon optreden tijdens gevechten in het eerste kamp op Exodus – Sphere.
  • Een crash verholpen die kon optreden bij het verlaten van het hoofdmenu.
  • Enkele ontbrekende vegetatie-elementen op Recovery – Village opgelost.
  • Probleem verholpen waardoor gezichten van sommige personages vervormd leken.
  • Probleem verholpen waardoor de Ceph-verkenner niet bewoog of op de speler schoot.
  • Een crash verholpen die kon optreden op Contact – Island.
  • Probleem opgelost dat ertoe leidde dat er enkele onderwaterobjecten ontbraken op Contact – Eiland.
  • Probleem verholpen waardoor het licht in huis uitging tijdens Awakening – Mine, afhankelijk van de camerahoek.
  • De levende, naakte Ceph heeft nu huid.
  • Een probleem verholpen dat ervoor zorgde dat er een merkbare verandering in de verlichting optrad tijdens de eerste filmpje op Paradise Lost – Ice.
  • Probleem verholpen waardoor grafische artefacten op het scherm verschenen na teleportatie van generaal Kyong.
  • Probleem opgelost waarbij kogelgaten verschenen in autoruiten zonder glas.
  • Een donker flikkerend effect opgelost dat merkbaar was op een van de havengebouwen op Assault.
  • Probleem verholpen waardoor de LoD van wielen veranderde naarmate de speler dichterbij kwam.
  • Probleem verholpen waardoor sommige lichtbronnen bleven bestaan ​​nadat ze waren vernietigd tijdens Awakening – Mine.
  • Probleem verholpen waardoor de rook ‘knipperde’ bij Reckoning – Fleet.
  • Wat ontbrekende vegetatie op Rescue – Relic gerepareerd.
  • Een flikkerende lijn verholpen die op het laadscherm zou verschijnen.
  • Een ontbrekend geëxplodeerd voertuig op Paradise Lost – Ice gerepareerd.
  • Probleem opgelost waardoor het machinegeweer stotterde bij het richten op Exodus – Sphere.
  • Een prestatieverlies verholpen dat kon optreden tijdens een vuurgevecht in Assault Harbor.
  • Een korte kraam verholpen die kon optreden als je op de stoel in de Armory on Reckoning – Fleet zat.
  • Probleem verholpen dat ertoe leidde dat we de explosie van de geschutskoepel niet konden zien bij het richten door het bereik op Reckoning – Fleet.
  • Een crash verholpen die optrad tijdens het vuurgevecht bij KPA’s controlepunt op Recovery – Village.
  • Probleem opgelost waardoor schroeiplekken flikkerden in Exodus – Sphere.
  • Probleem opgelost waardoor de Nanokorean-soldaten tijdens de filmpjes niet meer op de speler mikten.
  • Een ontbrekende explosie-VFX opgelost in het filmpje over Awakening – Mine.
  • Enkele kleine problemen met de RU-lokalisatie opgelost.
  • Probleem verholpen waardoor de naam van het niveau van het laadscherm verdween.
  • Probleem opgelost waarbij de spraakregel voor Strickland aan het einde van Onslaught – Tank om in het Spaans te spelen in plaats van in het Engels (EN-taal).
  • Probleem verholpen waardoor richthulp het richten van de gyroscoop verstoorde, waardoor het veel minder betrouwbaar was dan bedoeld.
  • Probleem verholpen waardoor de dome-bol renderen voor de mist op Reckoning Fleet.

Over Crysis Remastered

De klassieke first person shooter van Crytek is terug met de actievolle gameplay, sandbox-wereld en spannende epische gevechten waar je de eerste keer van hield.

De klassieke first person shooter van Crytek is terug met de actievolle gameplay, sandbox-wereld en spannende epische gevechten waar je de eerste keer van hield – nu met geremasterde graphics die zijn geoptimaliseerd voor een nieuwe generatie hardware.

Pas je op: de snelheid, kracht, bepantsering en verhulling van je Nanosuit maken creatieve oplossingen mogelijk voor elk soort gevecht.

Aanpassen: pas in een steeds veranderende omgeving je tactieken aan om te domineren op slagvelden, variërend van bevroren jungle tot buitenaardse omgevingen.

Aanpassen: een enorm arsenaal aan modulaire wapens biedt ongekende controle over de speelstijl, met opties variërend van experimenteel tot buitenaards wezen.

Veroveren: de levensechte AI van de vijand vereist een strategische en flexibele speelstijl, aangezien nieuwe uitdagingen – waaronder een zero-g-slagveld – vereisen dat spelers het offensief aangaan en proactief zijn.

Verkennen: kies je eigen pad door de open wereld van Crysis, vernietig obstakels, bestuur voertuigen en gebruik de omgeving zelf tegen je vijanden.

Wat begint als een eenvoudige reddingsmissie, wordt het slagveld van een nieuwe oorlog wanneer buitenaardse indringers zwermen over een Noord-Koreaanse eilandenketen. Gewapend met een krachtig Nanosuit kunnen spelers onzichtbaar worden om vijandelijke patrouilles te achtervolgen, of kracht vergroten om voertuigen te vernietigen. De snelheid, kracht, bepantsering en verhulling van de Nanosuit maken creatieve oplossingen mogelijk voor elk soort gevecht, terwijl een enorm arsenaal aan modulaire wapens ongekende controle over de speelstijl biedt. Pas in de steeds veranderende omgeving tactieken en uitrusting aan om je vijanden te domineren, in een enorme sandboxwereld.